torsdag 3 april 2008

2 timmar senare

1 kommentar:

Frederic Sebton sa...

Åh gud vad coolt! Var det innan eller efter Mak Japan?

Ni kommer få en chock/överraskning när ni kommer hem. Jag har köpt... håll i er nu... Typing of the Dead till Naomi! Man använder Dremcast-tangentbord så jag har allt som behövs!

Idag var första dan för mig på nya kontoret eftersom jag har varit sjuk. Jag packade upp mina grejer och packade upp arkadspelen. Dom hade klarat sig fint utan problem. Det låg dessutom ett kuvert på mitt bord med mitt nya 48 in 1 så jag kopplade in det i Egret och sen drack vi öl och åt chips och körde Donkey Kong, Pac Man, Frogger och Donkey Kong Jr. Ni skulle vart där (här).

Karl, när du kommer hem så tar vi en dag (kanske nån lördag) och fixar flippret. Det ska först målas vitt och sen ska det taggas med blått som dom har gjort i Barcelona. Frekar kanske vill vara med och hjälpa till också?

Imorgon ska jag ta en bild på Davids och Fredriks rum och maila till er. Hela ena väggen är täckt med kartonger som det står "David" på. Bergström kikade in i Nys och mitt rum och flinade över att det var lika många kartonger i vårat rum (mina). Det visade sig sen att hälften var Davids som hade hamnat fel. Lite senare på dagen kom Jennifer in till FB med ytterligare en låda till David som kom med posten. Bergström satte den överst på Davids kartongberg. Den nuddade taket. Rätt coolt.

Sen kan jag berätta att våra låne-japan säger att han gillar spel, men när vi frågade om han ville testa Pac Man var han väldigt blygsam och typ sa "äsch inte ska jag..." Sen när han satte sig gjorde han JAPANGREPPET på joysticken! Han kupade liksom kulan underifrån och satte pinnen mellan ringfingret och lillfingret. Det gick liksom ett sus i rummet, alla fattade att han egentligen var en riktig powergamer. Fast han var skitdålig på Frogger...

Helene konstaterade att hon gillar lite äldre spel. –Dom är så fint ritade när dom bara har använt fyrkanter! Eva flikade in att hon skulle kunna tänka sig att köpa Playstation 3 om det kom i vitt istället för svart. Det blev för mycket för Mårten som var tvungen att gå ut.

Alla speglar som satt i taket ramlade förresten ner idag, Ingen gjorde illa sig men det var väldigt dramatiskt. Och kul!

Nu är det Guldäggsfest men jag stannar hemma med min hosta. Levi ska göra hemlagade Chicken McNuggets.

Det var allt.